نجديكو

كل ما تبحث عنة

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  الأعضاءالأعضاء  دخولدخول  

شاطر | 

المقاطعة لازم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: المقاطعة لازم   الإثنين نوفمبر 24, 2008 6:07 am

يا احلـــــى نـــــــاس علـــــى احلـــــــى منتـــــــدى

اولا كلكو عايزين تعرفوا المقاطعة عن اية ولية المقاطعة عن اى حاجة دنماركية ويهودية

اقولكم مثال انت لو والدك او اخوك كان بيشترى حجاتة وطلباتة من واحد معين والواحد دة اتخانق معاة هل هتشترى

منة تانى اكيد لا ليــــــــه لانك بتعز اخوك او والدك ما بالـــــك بقى فى اللى بيسيء فى نبينا وحبيبنا محمد عليه الصلاه والسلام
انا مش عايز منك غير انك تشترى اى حاجة تكون مصرية ومتاكد منها وعمرك ما هتجوع مثلا لو قاطعت منتج دنيماركى لان المكسب اللى انت اشتريت بية بيجيبوا ادوات رسم ويرسمو اشياء الدين لايعرف عنها شئ

لازم كلنا يكون لينا وقفة رجل واحد والشعوب تتجمع بس كلهم بيقولو يالله نفسى يمكن انا قاطعت المنتجات دى وانت لازم وواجب عليك تعمل كدة مش عشانى ولا عشان نبينا بس عشان دينك اللى كلنا تايهين عنه ومبنفكرش غير انا عملت اية وبقيت اية لازم تفكر تفكير سليم ودى اقل حاجة تعملها انا مش بقولك تروح تفجر نفسك فى عمليه استشهادية ذى كل اخواتنا الفلسطينيين انا بقولك تقاطع منتجات اليهود مش هتخسر حاجة بالعكس دة انت هتكسب محبة رسول الله قدملو خدمة واحدة وهى المقاطعة دة هو هيخدمنا يوم القيامة وهيشفع لينا يا ريت مكونش طولت عليكم خالص ويكون الموضوع دة ليه تاثير علينا ومحدش يقول هعرف المنتج الدنيماركى منين اقرا اللى علية اكنك بتقرا الصلاحية وشوف منتج استيراد منين ويا رب ربنا يهدى امــــــــة المسلمين اجمعـــــــــين يا رب العالمــــــــــــين

اخــــــــــــــــــــــــــوكـــــــــــم / اســـــــــــامــــــــــه لا الــــــــــــه الا اللــــــــــه
نجدى رامبو

ذكر
المزاج : تمام
البلد : مصر
شحصية :

مُساهمةموضوع: رد: المقاطعة لازم   الإثنين نوفمبر 24, 2008 9:22 pm

اكيد يا اسامة كلنا معاك ك ك ك بس مش المقاطعة بس كان لبد من الحزم فى الموضع دا وتجمع الشعوب العربية على قلب رجل واحد اتمنى انة يحصل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://nagdy.do-goo.com/forum.htm

المقاطعة لازم
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1